Fandom

Klub Winx Wiki

Domino

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Winxklub domino.jpg
Planeta Domino
to jedna z planet Magicznego Wymiaru. Została zniszczona podczas ataku trzech prastarych wiedźm i zmieniona w lodową planetę. Jej władcami byli Oritel i Marion. Następczynią tronu jest Bloom

Historia DominoEdytuj

Domino, według legendy, został wybrany przez Wielkiego Smoka na jego miejsce spoczynku, a dzięki temu, królestwo cieszyło się długim okresem dobrobytu, szczęścia i pokoju. Biologiczni rodzice Bloom król Oritel i Królowa Marion , byli władcami królestwa. Widać było, jak w pięknym miejscu, z urokliwymi, zielonymi wzgórzami i pięknym zamku mieszkali.

Szesnaście lat przed 1 sezonem ,Trzy Prastare Wiedżmy zaatakowały Domino w poszukiwaniu Płomienia Smoka na rozkaz swego pana, Lorda Darkara który potrzebował tej mocy do zawładnięcia nad wymiarem magicznym. Jednak wiedżmy nie ukradły mocy , bo Daphne wzięła Bloom i wysłała ją na Ziemię były mogła żyć bezpieczne.Podczas kolejnej bitwy Spółki światła i Mario i Oritela trzy wiedźmy przegrały zostałe zamknięte w wymiarze Obvillon jednak niestety wiedżmy zakmnęły tam też rodziców Bloom.Domino pochłonęła wieczna zima.Pałac został zamknięty w lodzie.Daphne przeżyła jednak została przeklęta i stała się duchem.Księżniczkę Bloom odnależli Mikie i Vanessa i zaadoptowali ją.Planeta została uratowana w filmie Klub Winx Tajemnica Zaginionego Królestwa przez Bloom,Daphne i jej przyjaciół.Po raz drugi widzimy Domino dokładniej w drugim filmie.W seriach możemy zobaczyc planetę po raz pierwszy w sezonie 5,gdzie odbywają sią narady królewskie.Na domino w wirze żyją połykacze ognia wyłowione z Legendarium w sezonie 6.W sezonie szóstym Daphne zostaje koronowaną księżniczką Domino.

MMM.png

Królowa Marion

Ddd.jpg

Księżniczka Daphne

Oritel Profil.png

Król Oritel

Więcej z Fandomu

Losowa wiki