FANDOM

'
Winxklub domino
'
Domino - Jedna z planet w Magicznym Wymiarze. Została zniszczona podczas ataku trzech prastarych wiedźm i zmieniona w lód. Włada tutaj Król Oritel, Królowa Marion oraz księżniczki Bloom i Daphne.

Historia DominoEdytuj

Domino, według legend, został wybrany przez Wielkiego Smoka na jego miejsce spoczynku. Dzięki temu królestwo cieszyło się długim okresem dobrobytu, szczęścia oraz pokoju. Król Oritel oraz Królowa Marion zamieszkali w pięknym zamku z urokliwymi, zielonymi wzgórzami.

Szesnaście lat przez pierwszym sezonem, Trzy Prastare Wiedźmy zaatakowały Domino w poszukiwaniu Płomienia Smoka na rozkaz swego pana, Lorda Darkara. Potrzebował tej mocy, by móc zawładnąć nad całym Wymiarem Magicznym. (Nie)Stety, nie udało im się tego dokonać bowiem Daphne zabrała Bloom z pola walki i wysłała ją na Ziemię. Podczas kolejnej bitwy Trzy Prastare Wiedźmy przegrały walkę. Przy pomocy Spółki Światła, Król Oritel oraz Królowa Marion zamknęły w wymiarze Obvillon'ie swoich największych wrogów. Niestety, Wiedźmy zdążyły zamknąć rodziców Bloom oraz Daphne. Od tamtego czasu Domino pochłonęła wieczna, mroźna zima. Pałac został zamarznięty. Daphne przeżyła bitwę o planetę, lecz została przeklęta i stała się nifmą, który kontaktuje się ze swoją siostrą przez sen. Bloom została odnaleziona przez Mike'a oraz Vanesse oraz przez nich zaadoptowana.

Planeta została uratowana w filmie Klub Winx Tajemnica Zaginionego Królestwa przez Bloom,Daphne i jej przyjaciół.Po raz drugi widzimy Domino dokładniej w drugim filmie.W seriach możemy zobaczyc planetę po raz pierwszy w sezonie 5,gdzie odbywają sią narady królewskie.Na domino w wirze żyją połykacze ognia wyłowione z Legendarium w sezonie 6.W sezonie szóstym Daphne zostaje koronowaną księżniczką Domino.
MMM

Królowa Marion

Ddd

Księżniczka Daphne

Oritel Profil

Król Oritel