FANDOM

Diaspro
 Bez tytułu.jpgg.jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie  Eraklyon
Wiek 16 lat
Urodziny Nieznane 
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Żółto-piwne
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Magiczne zdolności Kamienie Szlachetne,

Cios Klejnotów

Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Zig Zap:

Joanna Węgrzynowska (Sezon 2 i 3)

Katarzyna Łaska (Sezon 1)

Nickelodeon:

Julia Kołakowska

[Specjale Sezon 3,5 i 6] 

Diaspro — rówieśniczka Bloom, księżniczka planety Isis żyjącej w ścisłym pokoju z Heraklionem.

Serie Edytuj

Przed Seriami Edytuj

Z tego powodu dziewczyna od wielu lat była przeznaczona Sky’owi – księciu wspomnianej krainy. Mieli wziąć oni ślub i razem władać nad wymiarami. Przez dłuższy czas Diaspro zamieszkiwała Heraklion. Cały czas znajdowała się w pobliżu Sky’a, do czasu gdy rozpoczynał się rok szkolny i Sky wyruszał w podróż do znajdującej się w Magix Czerwonej Fontanny, szkoły dla specjalistów.

Seria 1 Edytuj

W pierwszym sezonie serialu księżniczka przybywa do Magix, by kibicować swemu narzeczonemu z trybun w czasie wielkich, szkolnych pokazów. Wówczas dochodzi do spotkania z Bloom, księżniczką Domino i obecną dziewczyną Sky’a – której nic o Diaspro chłopak nie powiedział. Bloom bierze księżniczkę za czarownicę i stacza z nią pojedynek. Diaspro przegrywa, wyjawia jednak na jaw wiele tajemnic, między innymi to, że prawdziwy książę Sky ukrywa się pod postacią giermka Brandona. Sky musi dokonać miłosnego wyboru. Stawia na Bloom. Rozgniewana Diaspro odchodzi, nie przestaje jednak myśleć o Sky’u. W czasie, gdy wymiar Magix zostaje pogrążony w mroku przez wiedźmy Trix, Diaspro i jej ludzie przybywają, by uratować księcia. Ten nadal jednak nie odwzajemnia uczucia dziewczyny.

Seria 2 Edytuj

Nie przekonuje się do niej również w sezonie drugim. Można się w nim dowiedzieć, iż Diaspro została uprowadzona przez złych ninja. Na szczęście Bloom i specjalistom udaje się ją odbić.

Seria 3 Edytuj

W Sezonie 3 Diaspro pojawia się na moment na Heraklionie – zjawia się na tamtejszym balu. Jest wtedy w bliskiej współpracy z czarnoksiężnikiem Valtorem. Czarodziejka podaje Sky'owi środek miłosny. Ponownie zostaje jego narzeczoną i przejmuje rządy na planecie. Bloom udaje się jednak zdjąć czar z księcia, przez co plany Diaspro wychodzą na jaw. Według komiksów z serii "Winx Club", po wszystkich tych wydarzeniach Diaspro opuściła planetę i cały magiczny wymiar. Nie wiadomo, co robiła w tym czasie, po paru miesiącach jednakże powraca, z zamiarem zostania dobrą i sprawiedliwą królową. Aby tak się stało, musi mieć dostęp do biblioteki Alfei. Dochodzi do spotkania między Diaspro, a Bloom. Tym razem wszystko przebiega inaczej – dziewczyna zostaje zaakceptowana przez grupę Winx. Zostaje jednak poddana złowrogiemu zaklęciu, przez który zaczyna chorować. Przez cały czas odwiedza ją Sky, wzbudzając przy tym zazdrość Bloom. Obie czarodziejki wyjaśniają sobie jednak wszystko. Gdy Sky wpada w tarapaty, obie wyruszają mu na pomoc. Przy okazji pozbywają się choroby Diaspro, która okazała się być wynikiem czaru Trix. Razem dziewczyny ratują księcia z opresji (przed olbrzymimi pająkami).

Seria 6 Edytuj

Sezon 6 Diaspro pojwia się na ukoronowaniu Daphne na księżniczkę. Pierwsze zauważają ją Pixie. Następnie wpycha Bloom do Wiru Płomieni, wtedy Bloom zyskuje Bloomix.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki