FANDOM

Darcy
Darcy Profile.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Nie znana

Whisperia (4 kids)

Wiek 22 lata
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Ciemny blond
Informacje osobowe
Przynależność Chmurna Wieża,

Magix,

Magiczne zdolności Manipulacja ciemności

Manipulacja psychiczna

Lot

Manipulacja cieniem

Manipulacja iluzji

Hipnoza

Projekcja holograficzna(klonowanie)

Czarna magia

Teleportacja

Informacje produkcyjne
Debiut Witamy w Magix
Głosu użyczył(a) Joanna Pach (Sezon 1)

Aleksandra Rojewska (Sezon 2-3)

Agnieszka Fajhauer (Sezon 3-6)

Darcy- jeden z głównych wrogów z sezonie 1 oraz czarownica Trix.

Opis postaciEdytuj

Jak jej dwie siostry, Darcy pokazuje sadystyczną osobowość.Śmieje się kiedy Mirta staje się dynią, odbiera uprawnienia Bloom. również podziela ich żądzę władzy. W tym samym czasie, jest jedną najczęściej zakochujących się w mężczyźnie. W sezonie pierwszym podoba jej się Riven, nawet gdy manipulowania nim. Do tej pory, wykazała tylko jeden moment współczucia, kiedy martwiła się o bezpieczeństwo Rivena. Jest mniej agresywna niż Icy i Stormy, ale jest najbardziej przebiegłą wiedźmą z nich. Darcy jest także jedną z Trix. Zazwyczaj widziana jest bardziej ze Stormy niż z Icy. Miała ogromną niechęć do Tritannusa odkąd się poznali. Była jednak wstanie przekonać Stormy  i zostawić Tritannusa i Icy.

SerieEdytuj

Sezon 1             
  • Darcy jako Ariadna
  • Darcy W Mrocznym Sirenixie

Darcy poszukuje pierścienia Stelli wraz z resztą Trix.Zapisuje się do szkoły dla wiedżm Chmurnej wieży.Wiedźma napisała list do Stelli ,w którym książe Sky zaprasza ją na randkę.Ta zachwycona nowiną idzie na spotkanie.Szybko okazuje się,że jest to pułapka Darcy ,której celem znalezienie jest pierścienia .Okazuje się jednak ,że wróżka nie ma go przysobie i Darcy w przebraniu Stelli udaje się do Alfei ,gdzie atakuje Bloom,jednak ta nie daje się nabrać na sztuczkę ,ponieważ Stella nie może uzyć ataków bez pierścienia.Darcy wraz z Icy i Stormy odbierają Bloom uprawnienia czyli smoczy płomień.który jest im potrzebny do zawładnięcia nad Magixem.Darcy została pokonana wraz ze Stormy przez Winx(bez Bloom ,ta walczyła z Icy.

Sezon 2 Edytuj

Darcy.jpg

Darcy w podstawowej transformacji (sezony:1,2,3,5 do dcinka 13,,6-tylko drugi odcinek przez chwilę

W sezonie 2 Darcy przebiera się za cygankę ,która zahipnotyzowała Jareda,który pomaga jej w wykonaniu misji.Ona i jej siostry pracują teraz dla Darkara i zdobywają kodeksy ze szkół.

Sezon 3 Edytuj

Darcy wraz ze Stormy i Icy zostają wysłane na Omegę .Jednak Icy wydostaje się i rozmraża swoje siostry.Tam w celu obrony przed lodowymi wężami uwalniają złego czarnoksiężnika Valtora,z którymi potem wiedźmy zaczynają współpracować.Nie uyślnie powodują ,ze Winx zdobywają Enchantix.Darcy spodobał się Valtor i rywalizowała o niego z resztą Trix.Jednak ostatecznie nie pomagają w walce Valtorowi i odchodzą od niego (w obronie swojego życia).Wiedźmy zostają ukarane i trafiają do więzienia.

Sezon 5 Edytuj

W więzieniu Andros Trix poznają Tritannusa ,a Icy od razu coś do niego czuje.Darcy i Stormy wyśmiewaja się z pary.W odcinku Powrót do Alfei Darcy i jej siostry mają zwiększoną moc ,hipnotyzuje ona Stellę.Rzuca ona klątwe na telefon Tecny i ta staje się robotem.Kiedy Winx zdobywają Harmonix nic nie jest już takie proste .Walki Trix okazują się klęskami.W 13 odcinku Tritannus wzmacnia wiedźmy Sirenixem ,który wydziera Daphne-siostrze Bloom.Darcy i Stormy nasyłają w celu uratowania Tritannusa i Icy wieloryby z Melodii.Jedank ci nie doceniają tego.Rośnie niechęć Darcy do Tritannusa,aż w końcu ta namawia Stormy do ucieczki i rzucenia Tritannusa .Te również namawiają Icy ,jednak ta

Trix Dark Sirenix.jpg

Trix w przemianie Dark Sirenix

katerogycznie zaprzecza mówi ,że nie opuści Tritannusa nigdy.Siostry uciekają i pragną zdobyć moc Politei.Wkrótce wybierają się do Rekiniego Oka i kradną moc Politei przed nosa Icy.Dają ultimatum Icy ,albo tworzy grupę Trix i ucieka od Tritannusa albo wybiera jego.Darcy wścieka sie kiedy siostra wybiera to drugie i wyrzuca ją z Trix.Potem Darcy i Stormy ratują Icy przed Tritannusem,który jest zaklęty przez moc Tronu Cesarza.Tritannus dzięki swojej mocy wypędza je z nieskończonego oceanu.

Sezon 6 Edytuj

Pobranedarcy.jpg

Ariana

Darcy wraz ze siostrami nasyła na Domino Bestie z głębin. Przejmują władze nad Chmurną wieżą i znajdują sojuszniczkę Selina ,która potrafi sprawić ,że istoty fikcyjne stają się prawdziwe.Wraz z nią podbijają magiczne szkoły.W odcinku 15 Selina wprowadza Trix do  Świata Legendarium ,gdzie muszą się zmierzyć z Winx i piratami zombie.Trix wściekają się kiedy Selina nie mówi im,że jeśli zostaną tam przez dłuższy okres czasu to mogą zostać tam na zawsze.W odcinku Jednodniowa królowa Darcy walczy ze Stellą w Legendarium jako Ariadna.Wraz s siostrami zostaje uwięziona przez Acherona w Legendarium i wściekają się na Selinę.Trix próbowały uwięzić Bloom w Legendarium.

WyglądEdytuj

Podstawowa transformacja-Jej strój czarownicy jest   jest bardziej jak body bez rękawów i spodnie w stylu Capri. Akcesoria obejmują lekkie purpurowe rękawiczki, buty do kostki, które są tego samego koloru co jej strój czarownicy i naszyjnik, który tworzy "D" na środku, Darcy nosi ciemny cień do oczu. Włosy są koloru brązowego.

Transformacji tej używa w odc.specjalne 1,2,3,5 i jeden odc. 6 sezonu.

Gloomix Edytuj

Jej Gloomix jest na lewym ramieniu, jej rękawiczkę zastępuje świecący fioletowy kawałek klejnotu.

Diesenchantix Edytuj

Jej Disenchantix, przypomina strój kąpielowy, jest w kolorze granatowym wykończony lawendą. Jej makijaż jest taki jak była Cyganem. Jej buty są wysokie, na tej samej wysokości, jak jej siostry, granatowe i przycięte na górze. Ona ma fioletowy szal owinięty wokół jej talii. jej włosy są takie same, ale ma na głowie tiarę .

Młoda Darcy Edytuj

Kiedy Trix wpadły do rzeki w Limphei, która powstała przez łzy wierzby, cofnęły się w czasie, do wieku 11- 14 lat. Włosy Darcy są w tedy bardzo krótkie z prostą grzywką. Nosi naszyjnik i jasno - różowy top zawiązany na końcu, fioletową spódnicę poniżej kolan i buty. Jest przedstawiona w okularach, jak w niektórych odcinkach.

Dark SirenixEdytuj

Sirenix Darcy składa się z ciemno fioletowego topu i fioletowe body. Lżejsze tkaniny cieniowane są na purpurowy. Ma fioletową szminkę i makijaż dookoła oczu. Purpurowe macki wychodzące z jej pleców wzorowane są na ośmiornicy.

Dark WitchEdytuj

Strój czarownicy składa się z fioletowego topu z długimi rękawami, od łokcia luźno zwisa jej jaśniejszy kawałek materiału. Luźne, bufiaste spodnie są tego samego koloru, co top, kończą się nieco poniżej kolan, a po nich duże buty na koturnach. Włosy wysoko związane.

Magiczne zdolnościEdytuj

Jej moc opiera się na ciemności, a postrzegana jest przez fioletowe pierścienie. W "Rozłąka Przyjaciół widzimy, że może ona hipnotyzować ludzi, zaś w Upadek Magix okazuje się, że może tworzyć wiry i zmieniać najbliższe otoczenie w ciemność, ponieważ jej moce były napędzane przez Smoczy Płomień. W odcinku "Festiwal Róży" hipnotyzuje Rivena, który stał się jej szpiegiem i dostarczał informacji, o Bloom. Przez większą część wojny jest więźniem w Chmurnej Wieży. W tedy widzimy, że ujawnia pewien stopień telekinezy. Widać także, że potrafi w pewien sposób wpłynąć na psychikę ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki