FANDOM

Księżniczka Daphne
Daphne
Informacje biograficzne
Pochodzenie Domino
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Złote
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Przynależność Alfea
Domino
Magiczne zdolności Smoczy Płomień

Teleportacja
Wybuchy
Moce związane z żywiołami

Rodzina Marion - matka

Oritel - ojciec
Bloom - siostra
Thoren - mąż
Sky - kuzyn męża

Informacje produkcyjne
Debiut Natchnienie Sirenixu
Głosu użyczył(a) Beata Wyrąbkiewicz

Księżniczka Daphne — starsza siostra Bloom, najstarsza córka króla Oritela i królowej Marion, żona Thorena. Była jedną z dziewięciu nimf, najsilniejszą nimfą całego Magicznego Wymiaru. Jej siostra, Bloom, zdjęła z niej klątwę, używając życzenia Sirenix.

HistoriaEdytuj

Była nimfą jeziora Roccaluce, nazywana także nimfą nimf. Stała się nimfą ratując Bloom (wysłała z dala od rodzinnej planety — na Ziemię) przed trzema Prastarymi Wiedźmami, jednak Bloom dzięki mocy strażniczki Sirenix z powrotem zmieniła ją w człowieka, w ostatnim odcinku piątego sezonu. Po uwolnieniu rodziców Bloom i Daphne z otchłani ciemności, Daphne zamieszkuje razem z nimi i Bloom w zamku, na ich rodzinnej planecie. W sezonie 5 przygód Klubu Winx dowiadujemy się, że Daphne jako ostatnia posiadła moc Sirenix. Podczas, gdy próbowała ich użyć, moce te za sprawą trzech Prastarych Wiedźm obróciły się przeciw niej i zamieniły ją w nimfę, bezcielesną istotę magiczną, która nie może opuszczać określonego jeziora. W 6 odcinku Sezonu 6 została koronowana na księżniczkę Domino, a w 25 odcinku odbywa się jej ślub z Thorenem — kuzynem Sky'a.

TranformacjeEdytuj

Jako jedna z dziewięciu legendarnych nimf Magix, a także opiekunka Smoczego Płomienia przed Bloom, Daphne była naturalnie potężną czarodziejką, posiadającą co najmniej osiągnęły wyjątkowo wysoką moc-poziom morza tematyce formie Sirenix przed jej "śmiercią ". Mimo że zrezygnowała z roli Opiekunki Smoczego Płomienia Bloom, Daphne wciąż wydaje się zachowały niektóre z jego boskich mocy, a jej magia okazała się być oparta na ogniu jak jej młodszej siostry: rzuca potężne wybuchy energii cieplnej, wytwarzając kule i siłowe, oparte na ogniu powoduje obiekty stają,że się topią, a nawet wzywa smoki i wybuchy o różnej intensywności. Ona ma maskę, która jest postrzegana mieć jakieś magiczne moce, takie jak pokazano w końcu finału pierwszego filmu.

Nosi jasnozielony rury górnej i jasnoniebieską ruffled mini spódnica nad jasnoniebieskie legginsy z żółtymi wstążki wiązanej wokół nich i dopasowanie butów długości kostki. Ma fioletowe wstążki zawiązane na ramionach. Jej włosy mają światło czerwone smugi i jest związane w koński ogon. Jej powłoki w kształcie skrzydła są żółte z zielonymi granicami.

Daphne-sirenix1

FilmyEdytuj

W pierwszym pełnometrażowym filmie, Daphne powiedziała Bloom, by namówiła swoich przyjaciół i znalazła Księgę Przeznaczenia, która zawierała wiedzę o lokalizacji swoich rodziców, Oritel i Marion. Dała Bloom swoją maskę, co pozwoliło dziewczynie zobaczyć, jak Domino wyglądało przed jego zniszczeniem. W ostatecznej bitwie filmu, nimfa wspomaga Bloom i Sky'a w pokonaniu Prastarych Wiedźm. Daphne pomogła Bloom, która była słaba z powodu negatywnych sił Imperium Obsidianu, a dwie siostry w połączeniu niezwykle potężnych ognistych magii dokonały ataku na Prastare Wiedźmy. Wtedy Sky przeciął mieczem Mandragorę, która została opętana przez czarownicę. Winx ponownie wygrywają. Po tym wydarzeniu, Domino odradza się, a Bloom wraz z Daphne odzyskują rodziców.

Daphne-and-bloom

W Magicznej Przygodzie, Daphne ma ​​dwa występy w drugim filmie pełnometrażowym, 3D. Po raz pierwszy pojawia się, kiedy Bloom "uwalnia swoje śniadanie" (rybkę). Daphne wyłania się, zaskakując Bloom. Siostra wróżki powiada jej, jak trudno jest być księżniczką. Jej wygląd jest inny, gdy Bloom mówi jej, że ma ona poślubić Sky'a. Daphne radośnie reaguje na to, jak i jej siostra.

Daphne-and-bloom21

ZwiązekEdytuj

Daphne-andthoren
Daphne zakochała się w Thorenie — kuzynie Sky'a. W ciągu serii, ich związek się rozwija i Daphne bierze ślub z Thorenem.

UmiejętnościEdytuj

Famespiral

Ognista spirala

Atak Daphne, który wytwarza potężny wybuch.

Danceoflists
Atak Daphne związany z ziemią; wygląda jak płatki kwiatów i z tego się składa.

Daphne używa go do wzmocnienia ataków do uzdrowienia osób.

Warmth reveal 2 Daphne potrafi uleczyć osobę i o wiele skuteczniej niż Krystal.

Daphne jako nimfa umiała latać bez transformacji.

Potrafi łączyć moce z Winx, choć te posiadają moc Bloomix.

CiekawostkiEdytuj

  • Była uznawana za najsilniejszą nimfę całego magicznego wymiaru.
  • Daphne ma blond włosy, co może wydać się niemożliwe, ze względów na to, iż ojciec ma włosy brązowe, a matka - rude.
  • Jest pierworodną córką Oritela i Marion.
  • Bloom zawsze mogła zwrócić się do niej z prośbą o pomoc. Musiała jedynie o niej pomyśleć albo pójść spotkać się z nią przy jeziorze Roccaluce.
  • Ślub Daphne i Thorena może wydawać się nagły, ponieważ znają się oni zaledwie jedną serię.
  • Nie wiadomo jakie życzenie Sirenix zażyczyła sobie Daphne.
  • Być może jej selkie była Nissa, strażniczka bram Magix.

GaleriaEdytuj