FANDOM

Królewna Daphne
Daphne
Informacje biograficzne
Pochodzenie Domino
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Złote
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Przynależność Alfea
Domino
Magiczne zdolności Smoczy Płomień

Teleportacja
Wybuchy
Moce związane z żywiołami

Rodzina Marion - matka

Oritel - ojciec
Bloom - siostra
Thoren - mąż
Sky - kuzyn męża

Informacje produkcyjne
Debiut Natchnienie Sirenixu
Głosu użyczył(a) Beata Wyrąbkiewicz

Królewna Daphne — starsza siostra Bloom, najstarsza córka króla Oritela i królowej Marion, żona Thorena. Była jedną z dziewięciu nimf, najsilniejszą nimfą całego Magicznego Wymiaru. Jej siostra, Bloom, zdjęła z niej klątwe, używając życzenia Sirenix.

HistoriaEdytuj

Była nimfą jeziora Roccaluce, nazywana także nimfą nimf. Stała się nimfą ratując Bloom (wysłała z dala od rodzinnej planety — na Ziemię) przed trzema Prastarymi Wiedźmami, jednak Bloom dzięki mocy strażniczki Sirenix z powrotem zmieniła ją w człowieka, w ostatnim odcinku piątego sezonu. Po uwolnieniu rodziców Bloom i Daphne z otchłani ciemności, Daphne zamieszkuje razem z nimi i Bloom w zamku, na ich rodzinnej planecie. W sezonie 5 przygód Klubu Winx dowiadujemy się, że Daphne jako ostatnia posiadła moc Sirenix. Podczas, gdy próbowała ich użyć, moce te za sprawą trzech Prastarych Wiedźm obróciły się przeciw niej i zamieniły ją w nimfę, bezcielesną istotę magiczną, która nie może opuszczać określonego jeziora. W 6 odcinku Sezonu 6 została koronowana na księżniczkę Domino, a w 25 odcinku odbywa się jej ślub z Thorenem — kuzynem Sky'a.

TranformacjeEdytuj

FilmyEdytuj

ZwiązekEdytuj

Daphne-andthoren
Daphne zakochała się w Thorenie — kuzynie Sky'a. W ciągu serii, ich związek się rozwija i Daphne bierze ślub z Thorenem.

UmiejętnościEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Była uznawana za najsilniejszą nimfę całego magicznego wymiaru.
  • Daphne ma blond włosy, co może wydać się niemożliwe, ze względów na to, iż ojciec ma włosy brązowe, a matka - rude.
  • Jest pierworodną córką Oritela i Marion.
  • Bloom zawsze mogła zwrócić się do niej z prośbą o pomoc. Musiała jedynie o niej pomyśleć albo pójść spotkać się z nią przy jeziorze Roccaluce.
  • Ślub Daphne i Thorena może wydawać się nagły, ponieważ znają się oni zaledwie jedną serię.
  • Nie wiadomo jakie życzenie Sirenix zażyczyła sobie Daphne.
  • Być może jej selkie była Nissa, strażniczka bram Magix.

GaleriaEdytuj