FANDOM

Codatorta
Codatorta Profile.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Magix
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Szare
Kolor włosów Brązowe
Informacje osobowe
Przynależność Czerwona Fontanna
Magiczne zdolności Bardzo silny
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Andrzej Precigs (Sezon 1-3)

Zig Zap Zbigniew Konopka (odc.specjalne) Jacek Król (Sezon 5) Nickelodeon

Codatorta - jest dyrektor szkoły Czerwonej Fontanny i do tej pory jedynym znanym nauczycielem. Przypuszcza się, że jest zastępcą dyrektora.

</tabber>

SezonyEdytuj

Pierwszy pojawił się w odcinku 17, gdy Saladyn powiedział mu, że był podekscytowany, aby zobaczyć demonstrację smoków. Gdy Trix osiągnęły swoje cele w kradzieży płomienia smoka Bloom, wysłali armię ciemności do innych szkół magicznych. Codatora był obecny w inwazji i starał się bronić Czerwoną Fontannę . niestety, Trix okazały się zbyt silne i kazał swoim uczniom, aby natychmiast wsiąść swoje okręty i uciec, szukając schronienia w Alfei. Walczył dzielnie w inwazji potworów i kiedy zostali ostatecznie pokonani świętował zwycięstwo z każdym.

Jego pierwszy występ w tym sezonie był w gdzie Czerwona Fontanna pojawiła się po odrodzeniu.Codatorta aby pokonał stwora Darkara.

W "Żarłacz" Codatorta powraca aby uczyć Florę, Musę i Tecnę, że każde stworzenie ma swoje słabości z użyciem dzikiego smoka. Bloom wspomina również w tym odcinku, że jest on jednym z najlepszych mistrzów Codatorta preparing for the Winx&#039;s training.pngbitewnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki