FANDOM

Clarice jest czarodziejką studentem pierwszego roku w Alfei w sezonie 3. Ona i jej współlokatorki były w pokoju w akademiku, którym Winx mieszkały zanim ukończył szkołę i stały się nauczycielkami.

Clarice
Clairesse.png
Informacje biograficzne
Informacje fizyczne
Płeć kobieta
Kolor włosów żółte
Informacje osobowe
Przynależność Alfea
Informacje produkcyjne
Debiut Łowcy Czarodziejek
Głosu użyczył(a) (Sezon 4) Monika Pikuła

</tabber>

SezonyEdytuj

Clarice pojawiała się jako Epizodyczna postać w tym sezonie.Uczyła się

Clarice jest w starym pokoju Winx ". W przeciwieństwie do jej współlokatorek, które myślały, będąc w starym pokoju Winx "będą świetne, Clarice nie wydaje się być pod wrażeniem.

Była również w pierwszej klasie Winx ". Jak każda dziewczyna w Winx wykonywane trochę magiczne sztuczki, każdy był zdziwiony, ale Clarice nie była.

Gdy Tecna i profesor Palladium ustawili tor przeszkód dla Bloom, Layli i Flory Clarice wyciąga małą bombę. Wszyscy jej znajomi są zszokowani i zdezorientowani, dlaczego miałaby to zrobić, ale spada przedmiot i siada na trybunach. Alice, twierdzi ,że to zły pomysł Clarice potem idzie za trybunyi i rzuca bombę w jednej z części toru przeszkód. Potem chowa pudełko w torbie Alicei. Bloom i Layla z powodzeniem przeszły przez to niestety Flora nie miała tyle szczęścia.Alice została oskarżona o to ,że to była jej bomba i została wdalona przez Griseldę.Po bitwie między Łowcówcami Czarodziejek Clarice wyznaje Faragondzie, że to ona, że podłożyła bombę.Na szczęście dzięki Alice Griselda nie wydaliła jej z Alfei.

Clarice pojawiła się także w Frutti Music Bar w odcinku 2 Sezon 5, oglądając Winx kiedy śpiewały nową piosenkę. Pojawiła się także później w Alfea,była zachwycona gdy wróciły Winx, co oznacza, że jej stosunek do nich się zmienił.

Pojawia się w odcinku "Legendarium"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki