FANDOM

InformacjeEdytuj

Chmurna Wieża-Szkoła ucząca i kształtująca młode czarownice. Nauczyciele przed swoimi uczennicami odkrywają sekrety czarnej magii, udoskonalania czarów, rzucania klątw i sporządzania eliksirów. Wszystko co złe i niegodziwe rodzi się właśnie w ciemnych zakamarkach tej wieży. Siedziba tej szkoły znajduje się właśnie w olbrzymiej wieży, która mieści się w bardzo mrocznej części Magix. Do tej szkoły uczęszczały kiedyś Trix .Szkoła jest trudno dostępna dla gośći.Pod nią znajdują się liczne tunele.

NauczycieleEdytuj

Griffin – dyrektorka szkoły czarownic w Chmurnej Wieży, w przeszłości jedna z członkiń Drużyny Światła walczącej z trzema prastarymi wiedźmami. Uczy podstawowych uroków i astronomii. Dość wredna i nieprzyjemna.

Ediltrude i Zaratchusta-dwie nauczycielki Chmurnej wieży.

SerieEdytuj

Sezon 1

Do szkoły dostają się trzy wiedźmy Icy,Darcy,Stormy,które tworzą grupę Trix.Bloom próbuje odnaleźć płomień smoka,który został skradziony przez Trix i dowiedzieć się więcej o swoim życiu i mocach.Pod koniec sezonu Trix przejmują władzę nad Chmurną Wieżą i zamykają w lochu Griffin.

Sezon 2

Czarodziejki i wiedżmy muszą się sprzymierzyć i nie dopuścić żeby Trix odnalazły kodeks.Jednak plan nie wypala Trix zdobywają kodeks i oddają go w ręcę Darkara.

Sezon 3

Gdy Valtor znudził sie w kryjówce w Andros, Trix zasugerowały,że Chmurna Wieża może być ich nową kryjówką, jednak  była ona chroniona przez magiczną barierę.Valtor przekształca się w jelenia i Trix przekształciły się w wilki, aby oszukać czarownice i pozwolić ,by Valtor przeszedł przez barierę. Czarownice się nabrały.Valtor wtrącił Griffin do lochu ,a czarownice zapadły w specjalny trans i zaatakowały Alfeę.Winx uratowały Chmurną Wieże i wygoniły Valtora.

Sezon 6

Jest początek roku szkolnego,Trix przylatują do Cmurnej Wieży i toczą walkę z Griffin.Walkę przegrywa Griffin,rzucaja na nią klątwę i zamienia sie w ptaka.Czarownice przejmują władzę nad szkołą ,sprawiają ,że szkoła unosi się w powietrze.Zaciekawia je jedna studentka o imieniu Selina,właściwie jej talent ,przywoływania legendarnych istot do życia.

Znane studentkiEdytuj

Icy -została wydalona z Chmurnej Wieży

Stormy-została wydalona z Chmurnej Wieży.

Darcy-została wydalona z Chmurnej Wieży

Mirta-zrezygnowała z byciu czarownicy i przeszła na stronę czarodziejek

Lucy -jedna z czarownic.Przyjaciółka Mirty.

Selina-studentka Chmurnej Wieży.

Shilly-studentka Chmurnej Wieży,ukazana w komiksach.

GaleriaEdytuj

Komikschmura.png

Chmurna Wieża w komiksach

Chmura.jpg

Chmurna Wieża 3 sezon

Griffin.jpg

Griffin

La,.jpg

Ediltrude i Zachastra

CiekawostkiEdytuj

Chmurna Wieża jest żywą istotą,stworzoną przez czarownice.

Szkoła nazywa się w oryginalnej wersji językowej Torre Nuvola.

Chmurna Wieża jest jedyną znaną szkołą dla czarownic.

Szkoła nie ukazuje się w sezonie 4

Szkoła w sezonie 5 jest pokazana przez chwilę w odcinku Kwiat Lilo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki