FANDOM

Brandon
Brandon S7
Informacje biograficzne
Pochodzenie Eraklyon
Wiek 17 (debiut)
Urodziny 23 września
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Brązowe
Informacje osobowe
Przynależność Czerwona Fontanna
Magiczne zdolności niepokonany w walce
mieczem oburącz
oraz oszczepem.
Rodzina Stella (dziewczyna)
Informacje produkcyjne
Debiut Niespotykane zdarzenie
Głosu użyczył(a) Janusz Wituch (Sezon 1-7,
odc.specjalne)

Brandon - przyjaciel i giermek księcia Sky'a. Urodził się 23 września, jego magicznym znakiem jest Nereida. Przystojny i niepokonany w posługiwaniu się mieczem oburęcznym oraz oszczepem. Chłopak uwielbia się wspinać oraz fascynuje się motorami. Jego hobby to podrywanie dziewczyn, ale kocha Stellę. W pierwszej serii zamienia się rolą ze Sky’em. On udawał księcia. Jego ulubiony kolor to zielony. Najlepszym przyjacielem Brandona jest Sky.

Sezony Edytuj

Przed rozpoczęciem, Brandon był najlepszym przyjacielem Skya, ale zamienili się imionami tak, że Sky może prowadzić bardziej normalne życie w szkole, i być bezpieczny ukłach Yoshinoya, pokazanych w sezonie 2. Tak szybko, jak się spotkali, nie była natychmiastowe uczucia między nim i Stellą. Jednak miesiąc później, Stella i Bloom jak okazało się, że Sky i Brandon oszukał je podczas Dnia Róży, gdy Bloom oskarżona przez narzeczoną Skya, Diaspro, To sprawiło że, Stella jest zdenerwowana i nie odzywa się przez chwilę do niego. Jednak pod koniec roku szkolnego, Stella wybacza Brandonowi i mówi mu, że jej rodzice są Królem i Królową Solarii i poinformowała go, że nie obchodzi ją, że on nie jest księciem.

BrandonS1

Podczas trzeciego roku Brandona w szkole, nie jest większy nacisk na jego związek z Stellą. Kiedy para poszła do Twierdzy Darkara za wraz z Bloom i Skyem oraz Laylą, były podzieleni ponieważ moce Stelli i Bloom nie działają pod ziemią. Podczas walki, Brandon spadł z klifu i Stella skoczyła za nim, zapominając, że jej moc nie działa. Księżniczka Amentia zakochała się w Brandonie, ponieważ spełniał "idealne wszystkie funkcje" i zdecydowała się go poślubić. Gdy Brandon odmówił, zagroziła zostawić Stellę w podziemiach. Nie mając wyboru, Brandon zgodził się z nią ożenić. Stella uciekła i znalazła więcej światła słonecznego, aby przywrócić swoją energię. Następnie przeniosła się szukać pomocy u innych. Brandon wyznaje swoją miłość do Stelli. W końcu z pomocą Amore i jej zaczarowanych kwiatów, został uwolniony.

Na koniec sezonu, Brandon musiał iść prosić Amentię o pomoc w pokonaniu Darkara. Następnie proponuje pojedynek, a jeżeli wygra, Amentia zgodzi się ich wesprzeć. Chłopak wygrał, i tak w końcu pokonali Darkara.

BrandonS2

Brandon i Stella są jeszcze silni na początku Winx w trzecim roku szkoły. Brandon poszedł do Stelli, dając jej specjalny prezent. Jego plany się zmieniły, gdy Chimera rzuca czar na Stellę, obracając ją w gigantyczną żabę. On najwyraźniej nie widzi jej jako potwora. W odcinku Zwierciadło Prawdy daje prezent Stelli i łzy sprawiają, że Stella się zmienia. W pewnym momencie sezonu, Diaspro rzuca zaklęcie na Skya. Będąc najlepszym przyjacielem Skya, Brandon był zmuszony zostać i spróbować mu pomóc. Stella panikuje później, kiedy nie słyszała od niego wiadomości jakiś czas. W odcinku 9 pojawia się i odciąga dziewczynę. Walczy z strażnikami na Heraklionie. Później jego kopia walczy ze Stellą.

BrandonS3

Brandon towarzyszy specjalistom na Ziemi, gdzie są oni przypisani do ochrony Winx. Jest jedna scena, w której pokazany jest Brandon dający pierścień Stelli. Nie wiadomo, czy Brandon proponuje Stelli zaręczyny, czy nie.

Przez krótki czas, Brandon i Stella mieli kilka problemów z udziałem Mitzi. Brandon ratuje Mitzi po wypadku. Gdy widzi Brandona natychmiast chce go na własność. Całuje go w policzek, jednak Stella to zobaczyła. Źle zrozumiała sytuację i od razu stwierdziła, że Brandon zdradza ją z inną dziewczyną. Ten moment spowodował, że obydwoje nie mówią do siebie nic na krótką chwilę. Stelli nadal przeszkadza gdy widzi Mitzi otwarcie flirtuje z Brandonem. Ich problem zostaje rozwiązany, a później obydwoje dobrze dogadują się na resztę sezonu.

Brandon i Stella mają ogólnie dobre stosunki w całym początku sezonu 5. W "Klejnot Empatii", Stella zmieniła się w dziecko i on się nią opiekował.

W części dalszej tego sezonu, Stella jest zirytowana, tym co Brandon myśli jej projektach, obraża się na niego.

Sezon 6

W Natchnieniu Sirenix, kiedy Daphne się potknęła na schodach splątała mu pelerynę.

W Latająca Szkoła, Brandon i reszta specjalistów byli na szkoleniu w Linphea College z paladynami. Kiedy przybyły Winx Stella krzyknęła bardzo głośno, aby powiadamiać Brandon o ich przyjeździe. Guru zapytał Brandona, czy może wyjaśnić kim jest ta hałaśliwa istota. Kiedy Selina wezwała drzewce do ataku na szkołę, Brandon był tam jak i inni starając się jak najlepiej bronić szkoły, ale nie udało się. Wszyscy zostali zmuszeni do powrotu do Alfei w celu przeszkolenia się.

W Moc Bloomixu po tym jak Daphne znalazła słabość do Drzewców, Brandon i inni wrócili do Linphea College i skutecznie pokonali drzewce. W 20 odcinku 6 sezonu Stella i Brandon nie odzywają się na chwilę przez zaklęcie z lustra które podarowała jej Darcy. Stella zaczęła źle odzywać się do wszystkich wokół, do Brandona też. Przez to pokłócili się.

Odcinki SpecjalneEdytuj

Brandon nie zmienił tożsamości z Skyem jak on w obu wersjach 4Kids i RAI. BrandonNick

Brandon nie pojawia się zawiele w tym odcinku, ale on mówi do Skya żeby powiedziedził Bloom prawdę. Następnie jest pokazany na walce smoków.

Brandon towarzyszy Stelli, Bloom i Skyowi, aby pomóc uzyskać uprawnienia Bloom od Trix.

Pomagał pokonać Lorda Darkara

</tabber></nowiki> ==Filmy== <tabber> |-|Tajemnica Zaginionego Królestwa= On i Winx pojawiają się aby znaleźć Domino, które było zamrożone. On również pomagał w walce z armią Mandragory. [[Plik:BrandonSLK.png|271x271px]] |-|Magiczna przygoda= On i reszta specjalistów oraz król Orlitel pojawiają się by pokonać Trzy Prastare Czarownice. [[Plik:BrandonMA.png|273x273px]] </tabber> <nowiki></tabber>