Fandom

Klub Winx Wiki

Brandon

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Brandon
Brandon S7.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Eraklyon
Wiek 17 (debiut)
Urodziny 23 września
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Brązowe
Informacje osobowe
Przynależność Czerwona Fontanna
Magiczne zdolności niepokonany w walce
mieczem oburącz
oraz oszczepem.
Rodzina Stella (dziewczyna)
Informacje produkcyjne
Debiut Niespotykane zdarzenie
Głosu użyczył(a) Janusz Wituch (Sezon 1-6,
odc.specjalne)

Brandon - przyjaciel i giermek księcia Sky'a. Urodził się 23 września, jego magicznym znakiem jest Nereida. Przystojny i niepokonany w posługiwaniu się mieczem oburęcznym oraz oszczepem. Chłopak uwielbia się wspinać oraz fascynuje się motorami. Jego hobby to podrywanie dziewczyn, ale nadal  kocha Stellę, księżniczkę Solarii.  W pierwszej serii zamienia się rolą ze Sky’em. On udawał księcia. Jego ulubiony kolor to zielony. Najlepszym przyjacielem Brandona jest Sky.

Sezony Edytuj

Przed rozpoczęciem, Brandon był najlepszy przyjaciel Skya, ale wymienili się imionami tak, że Sky może prowadzić bardziej normalne doświadczenie w szkole, i być bezpiecznych ukłach Yoshinoya,pokazanym w sezonie 2. Tak szybko, jak się spotkali, nie była natychmiastowe uczucia między nim i Stellą. Jednak miesiąc później, Stella i Bloom jak okazało się, że Sky i Brandon oszukał je podczas Dnia Róży, gdy Bloom oskarżony przez narzeczoną Skya, Diaspro, To sprawiło że, Stella jest zdenerwowana i nie odzywa się chwilę do niego. Jednak pod koniec roku szkolnego, Stella wybacza Brandonowi i mówi mu, że jej rodzice są Królem i Królową Solarii i poinformowała go, że nie obchodzi ją ,że on nie jest księciem.

BrandonS1.jpg

Podczas trzeciego roku Brandona w szkole, nie jest większy nacisk na jego związek z Stellą. Kiedy para poszła do Twierdzy Darkara za wraz z Bloom i Skyem oraz Laylą, były podzieleni ponieważ moce Stelli i Bloom nie działają pod ziemią Podczas walki, Brandon spadł z klifu i Stella skoczyła za nim, zapominając o jej mocy ,że nie działa. Księżniczka Amentia zakochała się w Brandonie, ponieważ spełniał "idealne wszystkie funkcje" i zdecydowała się go poślubić. Gdy Brandon odmówił, zagroziła zostawić Stellę w podziemiach. Nie ma wyboru, Brandon zgodził się z nią ożenić. Stella uciekła i znalazła więcej światła słonecznego, aby przywrócić swoją energię. Następnie przeniesiona na wołanie pomocy u innych. Brandon wyznaje swoją miłość do Stelli, który płakał w miłości ich zakończenia, ale w końcu z pomocą Amore i jej zaczarowanych kwiatów, został uwolniony.

Na koniec sezonu, Brandon musiał iść prosić Amentię, czy może im pomóc w pokonaniu Darkara. Następnie proponuje pojedynek, a jeżeli wygra, Amentia zgodzi się ich wesprzeć. Chłopak wygrał, i tak w końcu pokonali Darkara.

BrandonS2.png

Brandon i Stella są jeszcze silni na początku Winx w trzecim roku szkoły. Brandon poszedł do Stelli księżniczki dając jej specjalny prezent. Jego plany zmieniły, gdy Chimera rzuca czar na Stellę, obracając ją w gigantyczną żabę-jako potwór. On najwyraźniej nie widzi ją jako potwora.W odcinku Zwierciadło Prawdy daje prezent Stelli i łzy sprawiają ,że Stella zmienia. W pewnym momencie sezonu, Diaspro rzuca zaklęcie na Skya. Bycie najlepszym przyjacielem Skya, Brandon był zmuszony zostać i spróbować pomóc Skyowi. Stella panikuje później, kiedy nie słyszała wiadomości od niego na jakiś czas.W odcinku 9 pojawia się i odciąga walczy z strażnikami na Heraklionie.Później jego kopia walczy z Stellą.

BrandonS3.jpg

Brandon towarzyszy specjalistom na Ziemi, gdzie są oni przypisani do ochrony Winx. Jest jedna scena, w której pokazany jest Brandon prezentując pierścień do Stelli. Nie wiadomo, czy Brandon proponuje Stelli zaręczyny, czy nie.

Przez krótki czas, Brandon i Stella mieli kilka problemów z udziałem Mitzi. Brandon ratuje Mitzi po wypadku. Mitzi widzi Brandona i natychmiast chce go jak własność. Całuje go w policzek, jak ona odchodzi, i Stella to zobaczyła. Stella źle zrozumiała sytuację i od razu stwierdziła, że Brandon zdradza ją z inną dziewczyną. Ten moment spowodował ,że obydwoje z nich nie mówią do siebie nic na krótką chwilę. Stella jest nadal przeszkadza każdym razem, gdy widzi Mitzi otwarcie flirtuje z Brandonem. Ich problem jest rozwiązany, a później dwoje dobrze dogadują się na resztę sezonu.

Brandon i Stella mają ogólnie dobre stosunki w całym początku sezonu 5. W "Klejnot Empatii", Stella zmieniła się w dziecko i się nią opiekował.

W części dalszej tego sezonu, jednak Stella jest zirytowana, co Brandon myśli jej projektach,Stella obraża się na niego.

Sezon 6

W Natchnieniu Sirenix,kiedy Daphne się potknęła na schodach splątała mu pelerynę

W Latająca Szkoła, Brandon i reszta specjalistów byli na szkoleniu w Linphea College z paladynami i kiedy przybyły Winx Stella krzyknęła bardzo głośno, aby powiadamiać Brandon o ich przyjeździe.Guru zapytał Brandona,czy może wiedzieć kim jest ta hałaśliwa istota Kiedy Selina wezwała drzewce do ataku na szkołę, Brandon był tam jak i inni starają się jak najlepiej bronić szkoły, ale nie udało, a wszyscy zostali zmuszeni do powrotu do Alfei w celu przeszkolenia się.

W Moc Bloomixu Po tym jak Daphne znalazła słabość do Drzewców, Brandon i inni wrócili do Linphea College i skutecznie pokonali drzewce. W 20 odcinku 6 sezonu Stella i Brandon nie odzywają się na chwilę przez zaklęcie z lustra które podarowała jej Darcy. Stella zaczęła źle odzywać się do wszystkich wokół do Brandona też. Przez to pokłócili się.

Odcinki SpecjalneEdytuj

Brandon nie zmienił tożsamości z Skyem jak on w obu wersjach 4Kids i RAI. BrandonNick.png

Brandon nie pojawia się wiele w tym odcinku, ale on nie mówi do Skya żeby powiedziedziła Bloom prawdę. Następnie jest on pokazany na walce smoków.

Brandon towarzyszy Stelli, Bloom i Skyowi, aby pomóc uzyskać uprawnienia Bloom od Trix.

Pomagał pokonać Lorda Darkara

</tabber></nowi ==Filmy== <tabber> |-|Tajemnica Zaginionego Królestwa= On i Winx pojawiają się aby znaleźć Domino, które było zamrożone. On również pomagał w walce z armią Mandragory. [[Plik:BrandonSLK.png|271x271px]] |-|Magiczna przygoda= On i reszta specjalistów pojawiają się pokonać Prastare Czarownice wraz z Oritelem. [[Plik:BrandonMA.png|273x273px]] </tabber> <nowiki></tabber>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki