Wikia

Klub Winx Wiki

Bloom

336stron na
tej wiki
Dyskusja0
Księżniczka Bloom
Bloom Butterflix.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Domino
Wiek 16 lat (Sezon 1)

23 lat (obecnie)

Urodziny 10 Grudzień

27 Styczeń (4Kids)

Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Rude
Informacje osobowe
Przynależność Alfea

Domino
Klub Winx

Magiczne zdolności Smoczy Płomień
Rodzina Królowa Marion- matka

Oritel- ojciec
Daphne- siostra
Sky- narzeczony
Mike- przybrany ojciec
Vanessa- przybrana mama

Informacje produkcyjne
Debiut Niespotykane zdarzenie
Głosu użyczył(a) Magdalena Krylik (I-III)

Katarzyna Owczarz ( IV-VII)

Bloom- jedna z członkini z Klubu Winx oraz jego liderka. Następczyni tronu Domino. Jej najlepszą przyjaciółką jest Stella. Jest dziewczyną Sky'a w filmie Tajemnica Zaginionego Królestwa oświadcza jej się.

Charakter Edytuj

Dobra Bloom Edytuj

Bloom na początku spotykamy jako niepozorną nastolatkę, która nie wie nic o swoim pochodzeniu i silnych mocach. Później gdy dowiaduje się więcej o sobie oraz skąd pochodzi zaczyna być coraz bardziej ciekawa przeszłości oraz bardzo chce poznać swoich prawdziwych rodziców. Ma tendencję do uciekania gdy coś robi się bardziej trudne oraz niebezpieczne. Jest bardzo uparta i niecierpliwa. Niekiedy zachowuje się dość impulsywnie co wiąże się z konsekwencjami dla niej i dla jej przyjaciół. Jej największym atutem ale także słabością jest bycie strażniczką Smoczego Płomienia. Podczas gdy jej moc jest najpotężniejsza przyciąga także dużo wrogów.

Pomimo tego, że czarodziejka jest daleka od ideału i posiada wiele wad Bloom ma złote serce. Dba ona o wszystkich przyjaciół, sojuszników oraz rodzinę (zarówno biologiczną jak i przybraną). Jest zawsze chętna do pomocy i walczenia dla dobra sprawy. Okazuje się być także osobą bezinteresowną, opiekuńczą i prawdziwą liderką.

Zła Bloom Edytuj

W tej postaci cechy charakteru Bloom są negatywne robi złe rzeczy i jest posłuszna Lordowi Darkarowi. W tej formie jest zupełnym przeciwieństwem tego czym była kiedyś staje się obraźliwa, bezduszna, złośliwą, okrutną, egoistyczna i nieczułą osobą. Przykładem jej złego zachowanie jest to, że ukradła fragment kodeksu z Alfei.

Jej wygląd także się zmienia. Oprócz koloru oczu i zmiany w jej charakterze u czarodziejki Smoczego Płomienia pojawiają się jeszcze inne różnice. Kolor jej stroju jest ciemniejszy jej skrzydła, tiara i akcesoria stają się bardziej mroczniejsze, ostrzejsze. Jej moce też uległy przemianie. Jest o wiele silniejsza niż normalnie. Rzucane przez nią zaklęcia mają ciemniejszy odcień od normalnej formy, a ich aura stała się ciemno fioletowa.

Po tym jak Sky wyznaje jej swoje uczucia, Bloom wraca do swojej oryginalnej postaci, uzdrawia wszystkich i pokonuje moce Darkara. Razem ze swoimi przyjaciółkami używa mocy Charmix i mocy Konwergencji aby wspólnie swojego wroga.

Sezony Edytuj

Przed serialem Edytuj

Bloom to druga córka króla i królowej Domino oraz młodsza siostra Daphne. Jej opiekunką Smoczego Płomienia tak jak jej starsza siostra.

Gdy była jeszcze dzieckiem Trzy Prastare Wiedźmy zaatakowały jej królestwo z pomocą Valtora i Mandragory, którzy zniszczyli Domino i zamienili w zimną planetę. Daphne nie była w stanie bronić swojego królestwa i młodszej siostry. Wysłała ją więc na Ziemie. Dzięki temu czarownice przeklęły Daphne i Sirenix. Po tych zdarzeniach Oritel i Marion uważali swoje obie córki za martwe.

Na Ziemi pojawia się w płonącym budynku, gdzie jej przybrany ojciec Mike, który jest strażakiem. Mike uratował Bloom i razem ze swoją żoną Vanessą postanowi ją zaadoptować. Bloom dorastała w szczęściu nie mając pojęcia kim jest i wierząc, że jest normalna nastolatką. W młodości dostała prezent od swoich rodziców, królika o imieniu Kiko. Jej przyjaciółką była też Selina, z którą bawiły się w lesie kwiatów. Miała też chłopaka Andy'iego.

W swoich następnych latach, Bloom spotkała Stellę czarodziejkę walczącą w miejscowym lesie z Knutem. Podobnie jak Stella wrogowie chcieli ją pokonać lecz dziewczyna użyła swoich magicznych mocy przez co walkę wygrała czarodziejka słońca i księżyca.Stella była pod wrażeniem zaproponowała dziewczynie naukę w Alfei szkole dla czarodziejek gdzie również studiuje. Chcąc dowiedzieć skąd pochodzić i rozwijać swoje umiejętności, zgadza się.

Sezony Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki