Wikia

Klub Winx Wiki

Bloom

313stron na
tej wiki
Dyskusja0
Księżniczka Bloom
Bloom Butterflix.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Domino
Wiek 16 lat (Sezon 1)

23 lat (obecnie)

Urodziny 10 Grudzień

27 Styczeń (4Kids)

Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Rude
Informacje osobowe
Przynależność Alfea

Domino Klub Winx

Magiczne zdolności Ogień
Informacje produkcyjne
Debiut Niespotykane zdarzenie

Księżniczka Bloom- jedna z członkini z Klubu Winx oraz jego liderka. Następczyni tronu Domino. Jej najlepszą przyjaciółką jest Stella. Jest dziewczyną Sky'a w filmie Klub Winx - Tajemnica Zaginionego Królestwa oświadcza jej się.

Charakter Edytuj

Bloom jak każda nastolatka kocha przygody. Jest miła i uczciwa ale także wrażliwa. W niektórych momentach jest także impulsywna i działa bez zastanowienia. Po tym jak odkryła swoje magiczne pochodzenie stara się wraz ze Sky'em odkryć prawdę o jej rodzinie.

Pomimo, że posiada wiele wad ma także wiele zalet między innymi złote serce. Wiele razy udowodniła, że dba o swoich przyjaciół oraz rodzinę. Zawsze jest chętna do pomocy, opiekuńcza oraz zachowuje się jak prawdziwa liderka.Wygląd normalnie

Bloom zmienia się przez wszystkie sezony . Gdy ją poznajemy ma rude włosy , jasną cerę . Nosi Dzinsy i top. Z dalszymi sezonami dziewczyna ubiera się poważniej a jej włosy rosną. Kiedy staje się dorosła ma bardzo długie, ulizane . Styl ubrania też jest poważniejszy i różnorodny .

Wygląd jako czarodziejka

Gdy dziewczyna przemienia się we czarodziejkę ma świecący strój. Z kolejnymi transformacjami strój czarodziejki jest dojrzalszy.

Moc Bloom

Bloom ma moc płonia smoka. To najsilniejsza moc we wszechświecie. Księżniczka je bardzo potężną czarodziejką. Posiada także moc uzdrawiania.

Życiorys

Jak Bloom była małą dziewczynką, jej rodzinną planetę Domino najechały trzy prastare wiedzmy. Siostra Bloom Daphne następczynia trony Domino wysłała siostrę na ziemię. Tam adoptowali ją Mike i Vanessa. A daphne wiedzmy zabiły. Dziewczyna dorastała na ziemi żyjąc jak zwyczajna nastolatka nie wiedząc o swojej mocy a ni o prawdziwych rodzicach Oritelu i Marion. Spotykając młodą Stelle przenosi się do magiczne wymiaru Magix gdzie razem z Florą , Musą Tecną , Laylą i Stellą zakładają klub . Razem ze swoją paczką przechodzi magiczne przygody i poznaje prawdę o swojej przeszłości.

Więcej od Wikii

Losowa wiki