Wikia

Klub Winx Wiki

Bloom

311stron na
tej wiki
Dyskusja0
Bloom

Bloom.gif

Bloom

Księżniczka Bloom jedna z członkini z klubu Winx. Jest przywódczynią klubu Winx, następczyni tronu Domino jej najlepszą przyjaciółką jest Stella. Gdy klub został zakładany Bloom nadała mu nazwę . W pierwszych sezonach Bloom mało wie o swoich rodzicach. Kiedy dowiaduje się że jest adoptowana, razem z Skyem ( jej chłopakiem ) próbują odkryć prawdę.

Charakter

Bloom jak każda nastolatka kocha przygody . Jest miła i uczciwa ale od razu wrażliwa Kocha swoją rodzinę i przyjaciół . Ma małego królika którego nazwała Kiko .
Bloom 4.png

Bloom 4 sezon

Wygląd normalnie

Bloom zmienia się przez wszystkie sezony . Gdy ją poznajemy ma rude włosy , jasną cerę . Nosi Dzinsy i top. Z dalszymi sezonami dziewczyna ubiera się poważniej a jej włosy rosną. Kiedy staje się dorosła ma bardzo długie, ulizane . Styl ubrania też jest poważniejszy i różnorodny .

Wygląd jako czarodziejka

Gdy dziewczyna przemienia się we czarodziejkę ma świecący strój. Z kolejnymi transformacjami strój czarodziejki jest dojrzalszy.

Moc Bloom

Bloom ma moc płonia smoka. To najsilniejsza moc we wszechświecie. Księżniczka je bardzo potężną czarodziejką. Posiada także moc uzdrawiania.

Bloom 6.png

Bloom 6

Życiorys

Jak Bloom była małą dziewczynką, jej rodzinną planetę Domino najechały trzy prastare wiedzmy. Siostra Bloom Daphne następczynia trony Domino wysłała siostrę na ziemię. Tam adoptowali ją Mike i Vanessa. A daphne wiedzmy zabiły. Dziewczyna dorastała na ziemi żyjąc jak zwyczajna nastolatka nie wiedząc o swojej mocy a ni o prawdziwych rodzicach Oritelu i Marion. Spotykając młodą Stelle przenosi się do magiczne wymiaru Magix gdzie razem z Florą , Musą Tecną , Laylą i Stellą zakładają klub . Razem ze swoją paczką przechodzi magiczne przygody i poznaje prawdę o swojej przeszłości.

Więcej od Wikii

Losowa wiki