FANDOM

Arkadia
Arkadia.jpg

Arkadia

Informacje biograficzne
Pochodzenie Złote Królestwo
Wiek niewiadomo
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Żółte
Kolor włosów Brak
Informacje osobowe
Przynależność Złote królestwo
Magiczne zdolności Uzdrawianie
Informacje produkcyjne

Arkadia - pierwsza czarodziejka w historii, królowa Złote Krółestwo. To ona w sezonie 3, wraz ze starszyzną, poddała trzy z Winx - Tecnę, Musę i Stellę - wyzwaniu w Kryształowym Labiryncie, a następnie podarowała im trzy Wodne Gwiazdy. Przypuszcza się, że jako pierwsza czarodziejka w historii ma ona wielką moc - wystarczającą by strzec mocy Wodnch gwiazd, jednak nie na tyle potężną, by przywracać zmarłych do życia (jak sama powiedziała, nie mogła przywrócić do życia matki Musy).

SerieEdytuj

Sezon 3 Edytuj

Gdy Valtor uwolnił się ze swojego więzienia w Wymiarze Omega i zaczął atakować Magiczny Wymiar, Winx zadecydowały, że udadzą się do Złotego Królestwa i zdobędą Wodne Gwiazdy, jako że jest to przeciwieństwo Smoczego Płomienia (Trzy prastare wiedźmy użyły go, aby stworzyć Valtora) i były jedynym obiektem, który mógłby pomóc im w pokonaniu Valtora raz na zawsze. Winx (bez Bloom) wchodzą do sanktuarium Arkadii poprzez zmniejszenie się, tam otrzymują wyzwanie: jeśli znajda wyjście z Kryształowego Labiryntu i poświecą się dla ratowania Magicznego Wymiaru, dostaną Wodne Gwiazdy. Tecna musiała dokonać wyboru miedzy uczuciami a logiką. Arkadia dodała, że jeśli czarodziejka technologii chce pokonać Valtora, musi zrezygnować z uczuć. Stella natomiast musiała zrezygnować z urody, by udowodnić, że zależy jej na Wodnych Gwiazdach. Musie zaoferowała wieczność z nieżyjącą matką. Wszystkie trzy czarodziejki zrezygnowały ze swoich pragnień aby uratować Magix. Arkadia nagradza je szukanymi artefaktami. Jako dodatkową nagrodę, przywróciła Tecnie uczucia, a Stella wygląd, natomiast Musie oznajmiła, że jej matka wciąż żyje w jej sercu.

Moce i umiejętnościEdytuj

Arkadia jest jedną z najbardziej potężnych istot w Magicznym Wymiarze. Ma tyle mocy, że może strzec Wodnych Gwiazd w Złotym Królestwie aby zapobiec ich połączeniu się z Płomieniem Smoka, tym samym zapobiegając chaosowi w Magicznym Wymiarze. Może cofnąć także skutki zaklęć z Kryształowego Labiryntu, np. oddanie uczuć Tecnie lub urodę Stelli. Nawet jeśli Arkadia jest najpotężniejszą wróżką w całym Magicznym Wymiarze, to jej moce nie równają się z potęgą wróżki Smoczego Płomienia.

CiekawostkiEdytuj

  • Są pewne podobieństwa między Eterycznymi Czarodziejkami a Arkadią:
  • Wygląd i moce Eterycznych Czarodziejek są podobne i prawdopodobnie były wzorowane na wyglądzie Arkadii;
  • Arkadia, jak i Eteryczne Czarodziejki, są najpotężniejsze i istnieją zarówno w jak i poza Czasem, i wszystkie istnieją poza Magicznym Wymiarem.
  • Arcadia -jest to jeden z rejonów w Grecji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki