FANDOM

Amore
Winx-pixie-amore.jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie Magix
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Czerwone
Informacje osobowe
Przynależność Alfea

Wioska Wróżek

Magiczne zdolności Wróżka miłości
Rodzina Robinson (zauroczenie)

Stella

Informacje produkcyjne
Debiut Magiczne połączenie
Głosu użyczył(a) Cynthia Kaszyńska(II i III)

Anna Gajewska(IV)

Klementyna Umer (odc.spec, III i VI)

Amore- wróżka miłości oraz bliźniacza wróżka Stelli. Pierwszy raz pojawia się w sezonie 2.

Charakter Edytuj

Amore jest słodką, miłą i opiekuńczą osobą. Jest wróżką bliźniaczą Stelli. Wróżka miłości jest spokojna nawet w najbardziej bolesnych tragedii. Amore wierzy, że świat jest miejscem gdzie każdy kocha siebie. Jest ona bowiem pacyfistką czyli uważa, że na świecie nie powinno być wojen tylko pokój.

Jej postać została rozwinięta w PopPixie. Posiada tam swoją sympatię- Rangera Robinsona oraz jest jedną z głównych bohaterek tej serii. Może tam liczyć na swoich pomocników Otisa, hipopotama oraz sowę.

Wygląd Edytuj

Klub Winx Edytuj

Jej delikatny charakter odzwierciedla swoim strojem i fryzurą. Nosi ona długą, różową sukienkę z ramionami w kształcie puffek i zieloną opaskę z wplątanymi w nią różami. Chodzi boso. Jej skrzydła są koloru zielonego. Ma także duże niebieskie oczy, ciemną cerę i ciemno czerwone usta.

Sezony Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Ma swoje pierwsze wystąpienie gdy Layla próbuje ją i inne wróżki uratować z pułapki Lorda Darkara. Niestety czarodziejce nie udaje się ich uratować, prócz Piff. Zostaje uratowana dzięki Klubowi Winx w odcinku Misja ratunkowa. Wraz z Pixie dostaje się do Alfei. Przez czar Darkara chce wrócić do Wioski Wróżek jednak czarodziejki skutecznie je powstrzymują. Ratuje Brandona przed zaślubinami z Księżniczką Amentią. Pod koniec sezonu drugiego pomaga Pixie utrzymać portal do Relix.

Sezon 3 Edytuj

Amore występuje w pierwszy odcinku trzeciego sezonu. Pomaga Stelli pomóc się spakować na letnie wakacje. Pomaga również w znalezieniu zaklęcia na odwrócenie klątwy Stelli. Gdy Winx znajdują się na Androsie, wraz z innymi wróżkami udaje czarodziejki. Gdy Winx idą szukać Faragondy inne wróżki pomagają im w tym. W czasie gdy dziewczyny idą pomścić Tecne wróżki po raz kolejny je udają. Gdy Bloom wraca z Pyros podsłuchuje jej rozmowę z Sky'em.

Tajemnica Zaginionego Królestwa Edytuj

Amore z innymi wróżkami pomaga odbudować Alfeę. Oprócz tego pomaga czarodziejkom znaleźć klucz do Obsydianu.

Sezon 4 Edytuj

W sezonie czwartym Winx udają się do Drzewa Życia aby dowiedzieć się gdzie znajduje się ostatnia czarodziejka na Ziemi. Gdy czarodziejki docierają do Wioski Wróżek okazuje się, że znajdują się one w brzuchu potwora. Layla dowiedziała się, że był to koszmar stworzony przez Piff dlatego, że na jej głowie znajdował się motyl, które wytwarzał ten koszmar. Po tym jak Layla ściąga motyla z jej głowy, wróżki i Stella uwalniają się z brzucha potwora. Gdy Winx udają się na Ziemię, aby odnaleźć czarodziejkę Amore wraz z Pixie zostają w Wiosce Wróżek.

Magiczna Przygoda Edytuj

W drugim filmie Amore odgrywa małą rolę. Znajduje się tylko w Wiosce Wróżek w momencie gdy Trix atakują ich wioskę.

Sezon 6 Edytuj

W odcinku Legendarium, Amore wraz z innymi wróżkami świętują 100-lecie zarządzania. Po powrocie do Wioski Wróżek próbuje ona bronić z innymi Pixie i Winx ich Wioski Wróżek. Ze zniknięciem niektórych wróżek, Amore z pozostałymi znowu trafia do Alfei. Tam pomaga Winx w odzyskaniu ich mocy. Pomagają im także w Domino, Gardenii, Chinach oraz w Egipcie. Dbają także o Klucz Legendarium podczas wyprawy na Zenith.

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy uważają że Amore powinna być wróżką Flory z powodu delikatnej natury, bycia romantyczką i kwiatowych motywów.

Galeria Edytuj

Cały artykuł: Amore/Galeria.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki