FANDOM

Amaryl
Amaryl q
Informacje biograficzne
Pochodzenie Cosmosia
Wiek 17
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Zielone
Kolor włosów Rude
Informacje osobowe
Przynależność Alfea
Magiczne zdolności Gwiezdne
Informacje produkcyjne
Debiut Czarne bagna

Amaryl- to uczennica szkoły Alfea.

Wygląd Edytuj

Amaryl posiada krótkie proste włosy w kolorze pomarańczowym. Chodzi ubrana w krótki oliwkowy top oraz spodnie w kolorze khaki z brązowym paskiem. Do tego nosi brązowe buty na szpilkach sięgające do kostek.

Amaryl ubrana jest w błyszczącą oliwkową spódnicą z jaśniejszym odcieniem zieleni na bluzce. Na topie ma oliwkową kamizelkę pod kolor dołu z fioletowym kamieniem na środku. Jej buty są koloru jasnej zieleni sięgających jej do kostek. Jej skrzydła są koloru fioletowo-różowego. Jej fryzura nie uległa zmianie.

Podczas lekcji z profesorem Palladium czarodziejka gwiazd jest ubrana jak inne uczennice. Amaryl ma na nogach jasno niebieskie podkolanówki i buty. Zestaw jej stroju składa się z jasnego kombinezonu, który jest przepasany brązowym paskiem. Pod spodem kombinezonu ma założoną ciemno zieloną podkoszulkę.

Charakter Edytuj

Amaryl wydaje się być popularna oraz mieć dużo przyjaciół między innymi Lucy i Mirtę. Podobnie jak inne uczennice Alfei jest miła oraz robi dobre uczynki dla innych czarodziejek.

Osobą z, którą czarodziejka się nie dogaduje jest Stella. Przez dwa sezony czarodziejki sprzeczały się bardzo często. W sezonie 2 próbowała ją nawet zaatakować na lekcji lecz została powstrzymana przez profesora Palladium i prawie wydalona ze szkoły.W sezonie 3 Amaryl i Stella możliwe, że zakopały topór wojenny i stały się koleżankami.

Sezony Edytuj

Amaryl pierwszy raz występuje w odcinku Czarne bagna. Wraz ze swoim zespołem zostaje zaatakowana przez ogra. W Honor nade wszystko czarodziejka znajduje się z innymi uczennicami w klasie gdy pan Wizgiz zapowiada sprawdzian. Podobnie jak inne jest tym zdenerwowana. Podobnie jak inne uczennice znajduje kopertę Wizgiz'a z odpowiedziami na sprawdzian. Otworzyła ją, co zostawiło plamy na jej twarzy. Na następny dzień była wściekła, że oparła się pokusie otworzenia koperty. Występuje także w odcinku Upadek Magix w, którym krzyczy po tym jak zobaczyła potwory stworzone przez Trix

Kiedy zaczął się początek nowego roku szkolnego znajdowała się w sali pana Wizgiz'a Profesor wyjaśnia im przeciwieństwa polarne, że jedno nie może istnieć bez drugiego. Powiedział aby patrzeć na ręce. Amaryl zwraca mu uwagę, że nic nie widać póki nie zgasło światło i nie ukazało jej się światło.

Jest widziana w starej części szkoły wraz z Faragondą, Griseldą, Mirtą i Klubem Winx. Wraz z innymi dziewczynami jest widziana podczas mowy wygłaszanej przez Fargondę.

Amaryl jest pokazana wraz z innymi czarodziejkami pod Alfeą gdy zjawiają się Winx. W następnej scenie prosi Bloom o autograf.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki