Fandom

Klub Winx Wiki

Acheron

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Acheron
Acheron.jpg
Informacje biograficzne
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Żółte
Kolor włosów Brązowe
Informacje osobowe
Przynależność Legendarium

Selina

Magiczne zdolności Teleportacja ludzi do Legendarium

Czarna Magia
Ogień Smoka

Informacje produkcyjne
Debiut Złote Audytorium (głos)

Acheron

Głosu użyczył(a) Jacek Król

Acheron- jest ciemnym charakterem w Sezonie 6, któremu służy Selina. Ciemny czarodziej, który nauczył się niezwykle potężnej czarnej magii na Ziemi od lądowych czarownic, by stać się największym czarodziejem w magicznym wszechświecie, stworzył legendarium. Ale nie mógł go kontrolować i został uwięziony w środku. Teraz próbuje się uwolnić za pomocą Seliny. Obecnie pomaga mu Selina ,która próbuje go uwolnić, w zamian za przyznanie jej magicznych zdolności. 

Wygląd Edytuj

Acheron2.jpg

Acheron w Legendarium

Acheron ma bladą skórę, świecące żółte oczy, krzywy nos i  czarną bródkę. Ma czarne znaki  wokół oczu z trójkątnymi czarnymi znakami na jego krawędzi.

Jego strój jest podobny do stroju Dark Witch Trix, składający się z pancerza i tuniki z kapturem i dużymi rękawami i luźne spodnie wiszące w schowanych butach. Kaptur jest czerwony z czarnymi znakami, część na ramionach jest blado szarymi fioletowymi i ma żółty klejnot na jego klatce piersiowej. 

Magiczne zdolności

Z magią smoczego płomienia rzuca czerwone promienie energii. Włada mocą Legendarium, potrafi uwięzić w nim osoby.

SezonyEdytuj

Sezon 6Edytuj

Po tym Drzewcom nie udało się przejąć Linphea College, okazuje się, że Selina  w rzeczywistości pracuje na rozkaz tajemniczego czarodzieja, który zwany jest  Acheron umieszczony wewnątrz legendarium . W 25 odcinku po zdobyciu Seliny płomienia smoka Acheron zostaje uwolniony. Podbija Chmurną Wieżę i wygania Trix do Legendarium. Kończy współpracę z Seliną.

Ciekawostki Edytuj

  • Według mitologii greckiej, Acheron jest jednym z pięciu rzek greckiego podziemia. Duchy zmarłych musiały przekroczyć Acheron na łodzi, aby przejść do podziemia.
  • Głównym złoczyńcom w sezonie 3 był Valtor, również chciał zostać największym czarnoksiężnikiem magicznego wszechświata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki